Јaвно предузеће за комуналне делатности БАДЊЕВО
је основала Скупштина општине Неготин и уписано је у регистар предузећа код Привредног суда у Зајечару под бројем Фи-240/2000 од 28. јула 2000. год. под именом Јавно предузеће за комуналне установе, основане новембра 1947. године. Уписано је у регистар привредних субјеката код Агенције за привредне регистре под бројем БД 17123/2005 од 16. маја 2005.године.
У току, преко 60 година рада, предузеће је реорганизовано више пута променом назива и делатности а и припајањем сродних предузећа. Неке од комуналних делатности се више не обављају, док су неке од стране оснивача и додаване, тако да данас предузеће обавља све комуналне делатности које представљају незамењив услов живота и рада грађана и других субјеката на подручју општине Неготин, а Законом су ове делатности одређене као јавни интерес.
ЈКП Бадњево Неготин организује пословање као јединствена целина и обавља делатности преко делова Предузећа који су подељени у радне јединице као организационе целине које директно пружају услуге трећим лицима, а према претежним делатностима које обављају.
Радне јединице су подељене на службе као детаљнију поделу одређене делатности или према локацији обављања неке делатности. У оквиру Радне јединице се налазе службе организоване као оперативне групе за конкретне послове. Свака Радна јединица има Руководиоца радне јединице а службама руководе шефови служби. Радне јединице су у обавези да међусобно сарађују и поред услуга и радова за трећа лица, врше и интерне услуге и радове у оквиру Предузећа.
Административни послови су организовани кроз две службе којима руководе шефови служби.
Директор спроводи одлуке Надзорног одбора и управља Предузећем преко руководиоца радних јединица, шефова (административних) служби и лица које директно помажу Директору у обављању послова. Руководиоци радних јединица и шефови (административних) служби су директно одговорни Директору и/или лицу/лицима које Директор овласти.
Радне јединице:
1. Водовод и канализација
2. Грејање
3. Одржавање
4. Зеленило и чистоћа
5. Депонија и гробље
6. Услуге
Службе (администрација):
1. Рачуноводство, план и анализа
2. Правни, кадровски и комерцијални послови
3. Служба Наплате
Лица која директно помажу директору:
1. Извршни директор за техничке послове
2. Извршни директор за правно економске послове
3. Самостални стручни сарадник
4. Рефернет за надзор, саобраћај и јавну расвету
5. Пословни секретар
6. Курир
Радне јединице:
1. РЈ Водовод и канализација
1. Служба одржавања водовода и канализације
2. Служба производње, дистрибуције и контроле квалитета воде
3. Служба очитавања водомера и дистрибуције обрачуна
2. РЈ Грејање
3. РЈ Одржавање
1. Служба Машинско и грађевинско одржавање
2. Служба Електроодржавање
4. РЈ Зеленило и чистоћа
1. Служба Производња зеленила, улица и канала
2. Служба Одржавања и чишћења објеката
5. РЈ Депонија и гробље
1. Служба Депонија
2. Служба Гробље
6. РЈ Услуге
1. Служба Пијачне услуге
2. Служба Спортски објекти
3. Служба Паркинг
У складу са оваквом организацијом предузећа потребно је систематизовати радна места са описом послова што спада у надлежност и обавезу директора.
Матични број: 07263775
Шифра делатности: 3600 – Сакупљање, пречишћавање и дистрибуција воде
ПИБ: 100776933
На дан 30. новембра 2010. предузеће има 218 стално запослених радника.
Предузеће је регистровано за обављање следећих делатности:
- Сакупљање, пречишћавање и дистрибуција воде
- Одстрањивање отпадака и смећа, санитарне и сл. активности
- Производња и снабдевање паром и топлом водом
- Уређење и одржавање паркова, зелених и рекреационих површина
- Погребне и пратеће активности
- Одржавање градских пијаца и пружање услуга на њима
- Одржавање јавних површина за паркирање
- Гајење цвећа, украсног биља и др.
- Делатност спортских арена и стадиона
Закони који регулишу пословање ЈП Бадњево:
-
Закон о раду, Закон о рачуноводству и ревизије, Закон о ПДВ-у
- Закон о комуналним делатностима (Сл. гласник РС бр. 88/11)
- Закон о јавним предузећима и обављају делатност од општег интереса (Сл. гласник РС бр. 25/2000, 25/2002, 107/2005, 108/2005)
- Статута општине Неготин (Сл. лист општине Неготин бр. 10/99, 6/2000, 12/2000, 8/2002)
- Одлуке о усклађивању одлуке о оснивању Јавног предузећа за комуналне делатности Бадњево Неготин (Сл. лист општине Неготин бр. 18/2002)
- Измене и допуне статута ЈКП Бадњево Неготин од 06/2005
- Одлуке о уређењу насеља на подручју општине Неготин
- Одлука о чистоћи (Сл. гласник општине Неготин бр.12/2011)
- Одлука о водоводу бр. 352-19*95-II од 29. марта 1995. (Сл. лист општине Неготин 16/90)
- Одлука о канализацији бр. 352-190-III од 17. јула 1990. год.
- Одлука о промету робе на зеленим пијацама на подручју општине Неготин бр. 3 30-174/94-II од 05. октобра 1994. год. (Сл. лист општине Неготин 5/94 и 6/94)
- Одлука о условима и начину поверавања обављања комуналних делатности бр. 532-101-I од 10. јуна 2003. год.
- Одлука о сахрањивању и гробљима бр. 352-58-98-II од 17. новембра 1993. год. (Сл. лист општине Неготин 1/94)
Предузеће није буджетски корисник средстава. За обављање делатности Јавно предузеће за комуналне делатности Бадњево користи средства у својини Републике Србије (у државној својини), која чине непокретности, покретне ствари. опрема и уређаји, новчана средства, хартије од вредности и друга непокретна и покретна имовина.
Средства за обављање своје делатности Јавно предузеће стиче у складу са Законом, одлукама оснивача и прихода које остварују продајом комуналних производа, то јест услуга, као и других производа. Повремено се планирају и добијају средства у виду субвенција или донација, а према потреби се користе у пословању и банкарски кредити.
Предузећем управља директор и Надзорни одбор, а оснивач је СО Неготин.
директор Далибор Рађеловић, дипл. инг. пољ.
СТАТУТ
Одлука о усклађивању оснивачког акта ЈКП "Бадњево" 2016
СТАТУТ 2017 - измена 2017 - друга измена 2018
Решење за стату - Сл. лист бр 1 - 30.01.2017.
Решење за измену статута - Сл. лист бр. 8 - 08.05.2017.
Решење на другу измену статута - Сл. лист бр. 35 - 28.12.2018.
Измењена верзија јавних набавки
Измењена верзија јавних набавки од 22.11.2024
Четврто
Уредбa о поступку за прибављање сагласности за ново запошљавање
Одлука о праву на хаваријски обрачун воде за обрачунски период
Обавештење корисницима услуга
Поштовани ,
испитивање квалитета воде за пиће врши се у више нивоа, према динамици и плану који су дефинисани у складу са Правилником о хигијенској исправности воде за пиће (објављено у Сл. листу СРЈ, бр. 42/98 и 44/99). Завод за јавно здравље “Тимок” из Зајечара, као акредитована лабораторија, узоркује, анализира и издаје мишљење о квалитету воде. Основни параметри испитују се свакодневно у интерној лаб. ЈКП „Бадњево“.Увид у досадашње Извештаје о испитивању воде можете извршити, у архиву лабораторије ЈКП „Бадњево“ .
- Анализе воде
Одлука НО о усвајању програма пословања
Решење о давању сагласности на програм пословања
Први квартал 2024
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља
Други квартал 2024
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља
2023 Програм пословања
Одлука НО о усвајању програма пословања за 2023 годину
Решење о давању сагласаности на програм пословања за 2023 годину
Први квартал 2023
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља
Други квартал 2023
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља
Трећи квартал 2023
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља
Четврти квартал 2023
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља
2022 Програм пословања
I Измена програма пословања за 2022 годину
Одлука НО о усвајању I измене програма пословања
Решење СО о давању сагласности на I измену програма пословања
Одлука НО о усвајању програма пословања за 2021 годину
Решење о давању сагласаности на програм пословања за 2022 годину
I измена програма субвенција за 2022 годину
Одлука НО на I измену програма субвенција за 2022 годину
Решење Но на I измену програма субвенција за 2022 годину
Први квартал 2022
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља
Други квартал 2022
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља
Трећи квартал 2022
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља
Четврти квартал 2022
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља
2021 Програм пословања
Програм пословања за 2021 годину
Одлука НО о усвајању програма пословања за 2021 годину
Решење о давању сагласности на програм пословања за 2021 годину
Прва измена програма пословања за 2021 годину
Одлука НО о првој измени програма пословања за 2021 годину
Решење о давању сагласности на прву измени програма пословања за 2021 годину
Друга измена и допуна програма пословања за 2021 годину
Одлука НО о другој измени и допуни програма пословања за 2021 годину
Решење о давању сагласности на другу измену и допуну програма пословања за 2021 годину
Програм субвенција за 2021 годину
Одлука НО на програм субвенција за 2021 годину
Решење о давању сагласности на програм субвенција за 2021 годину
Програм субвенција за 2021 годину - Нови
Одлука Но о усвајању програма субвенција за 2021 годину - Нови
Први квартал 2021
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља
Други квартал 2021
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља
Трећи квартал 2021
- Образац 12 - реализација плана
- Табела - збирни приказ планираних и реализованих показатеља